Consultanță în Achiziții Publice
Servicii de consultanță pentru Operatorii Economici
-
Înregistrarea în calitate de ofertant/candidat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SICAP) în vederea participării la procedurile de atribuire organizate de către autorități/entități contractante;
-
Configurarea catalogului electronic de produse / servicii / lucrări în SICAP în calitate de operator economic înregistrat;
-
Extragerea documentaţiilor din SICAP pentru analiza în vederea posibilei înscrieri la procedurile de achiziţie publica care prezintă interes pentru operatorul economic;
-
Analizarea documentaţiilor de atribuire publicate de către autoritățile/entitățile contractante, în vederea întocmirii ofertelor/candidaturilor pentru participarea la proceduri de achiziție publică publicate în SICAP;
-
Solicitarea de clarificări de la autorităţile/entitățile contractante cu privire la aspecte de natură tehnică, economică, juridică şi/sau procedurală, în vederea intocmirii ofertelor;
-
Elaborarea ofertelor în vederea depunerii in cadrul procedurilor de achiziţie publică publicate în SICAP;
-
Generarea în SICAP a DUAE pentru procedurile la care operatorul economic urmează să depună oferta;
-
Încheierea acordurilor cu subcontractanţii/terţii susţinători/asociaţii în vederea depunerii ofertelor în SICAP, acolo unde este cazul;
-
Depunerea/ Încadrarea în SICAP a documentelor de calificare/propunerilor tehnice /propunerilor financiare în termenele prevăzute în documentaţiile de atribuire publicate, pentru procedurile de achizitie la care operatorul economic decide să participe;
-
Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de către Comisia de evaluare, încărcarea în SICAP a acestora în termenele prevăzute în SICAP, pentru procedurile de achiziţie la care operatorul economic depune oferta;
-
Asistenţă/consiliere/reprezentare de specialitate în cadrul întâlnirilor organizate de către autorităţile/entităţile contractante şi în special la şedinţele de consultare a pieței, şedinţele de deschidere a ofertelor, ședințele de negociere;
-
Consiliere în vederea utilizării căilor de atac împotriva deciziilor autorităţii/entităţii contractante, dacă este cazul, la CNSC sau la instanţele judecătoreşti competente;
-
Asistenţă în vederea implementării acordurilor cadru/contractelor de achiziţie publică;
-
Informarea periodica in legatură cu modificările legislative din domeniul achiziţiilor publice şi prezentarea implicaţiilor acestora asupra activităţii curente.
Servicii de consultanţă pentru Autorități /Entități Contractante:
-
Elaborarea/actualizarea Programului Anual al Achiziţiilor Publice în funcţie de necesitatile identificate şi conform bugetelor aprobate;
-
Elaborarea/actualizarea Anexei la Programul Anual al Achiziţiilor Publice;
-
Consiliere în stabilirea procedurilor de atribuire ce urmează a fi organizate, conform prevederilor legale;
-
Consiliere în vederea respectării obligaţiei de a utiliza mijloacele electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire şi pentru realizarea cumpararilor directe;
-
Elaborarea documentatiilor de atribuire: Referate de necesitate, Strategii de contractare, draft-uri de acorduri-cadru/contracte, Instrucțiuni pentru ofertanți, Formulare, etc.;
-
Încărcarea în SICAP a documentațiilor de atribuire și a informațiilor pentru ofertanți: Fișa de date a achiziției, DUAE, etc.;
-
Întocmirea și transmiterea în termen util a răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de catre potentialii participanti la procedurile de atribuire publica aflate in derulare;
-
Participarea în cadrul comisiilor de evaluare, în calitate de expert cooptat :
-
Analizarea documentelor de calificare, a propunerilor tehnice și a celor financiare depuse in cadrul procedurilor de atribuire și întocmirea punctelor de vedere in legatura cu acestea;
-
Întocmirea proceselor verbale de evaluare;
-
Întocmirea rapoartelor de atribuire a acordurilor cadru/contractelor;
-
Întocmirea și transmiterea către participantii la procedura a comunicărilor privind rezultatul procedurilor de atribuire;
-
-
Elaborarea punctelor de vedere specializate în cazul în care se formuleaza contestatii privind procedurile de achizitie publica organizate de catre autoritățile/entitățile contractante;
-
Elaborarea acordurilor-cadru/contractelor în vederea semnării de către autoritatea/entitatea contractantă și ofertantul declarat castigator;
-
Publicarea în SICAP a anunțurilor de atribuire, în termenul prevăzut de legislație;
-
Realizarea cupararilor directe organizate de catre autoritatea/entitatea contractanta;
-
Publicarea Notificărilor privind cumpararile directe, în termenul prevăzut de legislație;
-
Monitorizarea implementării acordurilor-cadru/contractelor încheiate;
-
Constituriea dosarelor achizitie publice si predarea acestora pentru arhivare;
-
Orice alte servicii de consultanta in domeniul achizițiilor publice.