top of page
Modern Work Space

Consultanță în Achiziții Publice

Servicii de consultanță pentru Operatorii Economici
  • Înregistrarea în calitate de ofertant/candidat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SICAP) în vederea participării la procedurile de atribuire organizate de către autorități/entități contractante;

  • Configurarea   catalogului electronic de produse / servicii / lucrări în SICAP în calitate de operator economic înregistrat;

  • Extragerea documentaţiilor din SICAP pentru analiza în vederea posibilei înscrieri la procedurile de achiziţie publica care prezintă interes pentru operatorul economic;

  • Analizarea documentaţiilor de atribuire publicate de către autoritățile/entitățile contractante, în vederea întocmirii ofertelor/candidaturilor pentru participarea la proceduri de achiziție publică publicate în SICAP;

  • Solicitarea de clarificări de la autorităţile/entitățile contractante cu privire la aspecte de natură tehnică, economică, juridică şi/sau procedurală, în vederea intocmirii ofertelor;

  • Elaborarea ofertelor în vederea depunerii in cadrul procedurilor de achiziţie publică publicate în SICAP;

  • Generarea în SICAP a  DUAE pentru procedurile la care operatorul economic urmează să depună oferta;

  • Încheierea acordurilor cu subcontractanţii/terţii susţinători/asociaţii în vederea depunerii ofertelor în SICAP, acolo unde este cazul;

  • Depunerea/ Încadrarea în SICAP a documentelor de calificare/propunerilor tehnice /propunerilor financiare în termenele prevăzute în documentaţiile de atribuire publicate, pentru procedurile de achizitie la care operatorul economic decide să participe;

  • Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de către Comisia de evaluare, încărcarea în SICAP a acestora în termenele prevăzute în SICAP, pentru procedurile de achiziţie la care operatorul economic depune oferta;

  • Asistenţă/consiliere/reprezentare de specialitate în cadrul întâlnirilor organizate de către autorităţile/entităţile contractante şi în special la şedinţele de consultare a pieței, şedinţele de deschidere a ofertelor, ședințele de negociere;

  • Consiliere în vederea utilizării căilor de atac împotriva deciziilor autorităţii/entităţii contractante, dacă este cazul,  la CNSC sau la instanţele judecătoreşti  competente;

  • Asistenţă în vederea implementării acordurilor cadru/contractelor de achiziţie publică;

  • Informarea periodica in legatură cu  modificările legislative din domeniul achiziţiilor publice şi prezentarea implicaţiilor acestora asupra activităţii curente.

Servicii de consultanţă pentru Autorități /Entități Contractante:
 
  • Elaborarea/actualizarea Programului Anual al Achiziţiilor Publice în funcţie de necesitatile identificate şi conform bugetelor aprobate;

  • Elaborarea/actualizarea Anexei la Programul Anual al Achiziţiilor Publice;

  • Consiliere în stabilirea procedurilor de atribuire ce urmează a fi organizate, conform prevederilor legale;

  • Consiliere în vederea respectării obligaţiei de a utiliza mijloacele electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire şi pentru realizarea cumpararilor directe;

  • Elaborarea documentatiilor de atribuire: Referate de necesitate, Strategii de contractare, draft-uri de acorduri-cadru/contracte, Instrucțiuni pentru ofertanți, Formulare, etc.;

  • Încărcarea în SICAP  a documentațiilor de atribuire și a informațiilor pentru ofertanți: Fișa de date a achiziției, DUAE, etc.;

  • Întocmirea și transmiterea în termen util a răspunsurilor la solicitările de clarificări transmise de catre  potentialii participanti la procedurile de atribuire publica aflate in derulare;

  • Participarea în cadrul comisiilor de evaluare, în calitate de expert cooptat :

    • Analizarea documentelor de calificare, a propunerilor tehnice și a celor financiare depuse in cadrul procedurilor de atribuire și întocmirea punctelor de vedere in legatura cu acestea;

    • Întocmirea proceselor verbale de evaluare;

    • Întocmirea rapoartelor de atribuire a acordurilor cadru/contractelor;

    • Întocmirea și transmiterea către participantii la procedura a comunicărilor privind rezultatul procedurilor de atribuire;

  • Elaborarea punctelor de vedere specializate în cazul în care se formuleaza contestatii privind procedurile de achizitie publica organizate de catre autoritățile/entitățile contractante;

  • Elaborarea acordurilor-cadru/contractelor în vederea semnării de către autoritatea/entitatea contractantă și ofertantul declarat castigator;

  • Publicarea în SICAP a anunțurilor de atribuire, în termenul prevăzut de legislație;

  • Realizarea cupararilor directe organizate de catre autoritatea/entitatea contractanta;

  • Publicarea Notificărilor privind cumpararile directe, în termenul prevăzut de legislație; 

  • Monitorizarea implementării acordurilor-cadru/contractelor încheiate; 

  • Constituriea dosarelor achizitie publice si predarea acestora pentru arhivare;

  • Orice alte servicii de consultanta in domeniul achizițiilor publice.

Contactează Echipa CAAP
0721.234.305

office@caap.ro

Multumim!

bottom of page